שיתוף הפעולה של y-tech ומיקרוסופט: הטמעת Copilot בעסקים

y-tech משיקה שירות להטמעת Copilot בשיתוף מיקרוסופט, המיועד לשיפור האבטחה, הפרודוקטיביות והתפעול של עסקים בישראל.
כתבות וואי טק (4) compress

y-tech ומיקרוסופט בשיתוף פעולה להטמעת Copilot בעסקים

חברת y-tech, מהמובילות בתחום שירותי IT מנוהלים ומאובטחים בישראל, הכריזה על שותפות אסטרטגית עם מיקרוסופט להטמעת Copilot במאות אלפי בתי עסק מקומיים. במסגרת שיתוף הפעולה, y-tech תשלב את מנוע הבינה המלאכותית Copilot בפתרונות העסקיים שלה, ותשיק שירות מתקדם להטמעת Copilot PRO, המיועד לעסקים בכל סדר גודל.

Copilot – מהפכה טכנולוגית בעסקים

מנכ"ל y-tech, אלי כהן, מתאר את Copilot כפתרון שמביא מהפכה טכנולוגית אדירה, בדומה למהפכת האינטרנט. הפתרון יאפשר אוטומציה של משימות רבות, יגביר את הפרודוקטיביות וישפר את האבטחה בעסקים. לדבריו, חברות שלא יאמצו את הפתרונות הללו ימצאו עצמן בפער תחרותי קריטי שעלול לסכן את המשך קיומן בעידן הדיגיטלי המתקדם. השירות שמציעה y-tech הוא מהראשונים בישראל שמשלב בינה מלאכותית כחלק משירותי ה-IT המנוהלים והמוגנים שלה.

Copilot PRO

שירות Copilot PRO

y-tech משיקה את שירות Copilot PRO לעסקים, שמיועד להטמעת בינה מלאכותית בצורה חלקה בעסקים קטנים וגדולים. השירות יאפשר לארגונים לשדרג את תהליכי העבודה ולשפר את האבטחה על ידי שילוב טכנולוגיות AI מתקדמות בכל עמדת עבודה.

יש חמ"ל טכנולוגי מאחוריך!

מעבר לפתרונות Copilot, y-tech מספקת הגנה מקיפה לעסקים דרך חמ"ל טכנולוגי מתקדם. החמ"ל מספק מענה 24/7 לאיומים טכנולוגיים וסייבר, ומבטיח לעסקים שקט נפשי והמשכיות תפעולית מלאה גם בעידן של מתקפות סייבר מתמשכות. עם צוות מומחים בתחום ה-IT, y-tech דואגת לכך שהעסק שלך מוגן מכל כיוון, ומספקת מעטפת מלאה של פתרונות אבטחה, תקשורת, וענן.

לעוד פרטים על שיתוף הפעולה המהפכני של y-tech עם מיקרוסופט ולהבנת ההשפעה על עולם העסקים